Tre år visare!

Att tiden har gått så snabbt? Det var nu lite mer än 3 år sedan jag satt mig på tåget med två stora resväskor och Hanna för att åka upp till Umeå. Visste ingenting kände ingen men hade en bästa vän som sällskap. När hon åkte var det bara jag med tre år framför mig. Nu..3 år är över, har en kandidatexamen i idrottsmedicin och flera olika arbetslivserfarenheter i ryggen, den finaste killen, en iller och ett jäkla sug för att  få göra nya och spännande saker med mina nya verktyg som hjälp! Tack alla fina klasskamrater. Har dock en tös jag kommer sakna extra mycket, och jag vet att jag kommer  missa en massa nya och spännande saker som kommer hända henne, nämligen Tua- Li, snyft. 

Hann även med en sista brännbollsyra. Fina vänner, roligt spel och brännboll! Underbart.
Nu tänker jag nog inte fokusera så mycket på vad jag gjort utan det jag skall göra... som vanligt? Japp. Strax vidare till vår nya lägenhet, till Mio och Borlänge -PK möbler. Efter en heldags upppackande tänkte jag dra igång på ett av mina nya jobb: Olearys i Falun! På söndag är det MQ´s tur och om 2 veckor börjar jag hålla pass på Måbättre, Falun ni kommer inte kunna undgå mig så det är lika bra att ni gillar mig från första stund, nämligen NUUUUU!!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Men kvinna du är lika vacker nu som du! Ingenting förändrats på tre år;-) älskar dig

2011-06-03 @ 00:16:47
Postat av: petra

du är så jävla cool emelie!!!!!

2011-06-04 @ 13:19:05
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0