Where to begin?

I torsdag höll jag mitt första Freepowerdancepass på Måbättre.. Nervös men ändå väldigt laddad.. Klockan slog passdags och jag höll passet som jag blev väldigt nöjd över! Skönt.. Känner att jag har mycket med mig från att tävla i karate, att prestera när det gäller och det gjorde jag! Än ännu större lycka var att Niklas, Anja och Petra väntade på mig i receptionen. Resterande tid av deras vistelse blev att fira midsommar i By, Gangnef med Alla fina dalmasar & kullor med 5 kamp, bad i älven god mat och dryck.

Idag blev det en sväng till Lager 157, Scorett och bubbleroom. Jag fyndade ett par grymt fina stövlar som jag skall få i födelsedagspresent av mormor. Och resten av sällskapet shoppade på! I kväll blev det god söndagsmiddag bestående av Erics senaste fiskefångst och nypotatis. Manikyr och Pedikyr samt Housewives of New Jersey, feels good to be a giiiirl.


I morgon är det dags för en ny Hypertrofiperiod, ouff!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0