Djuuuur

Efter en lång detour hamnade vi i Lycksele. Vi checkade in på hotell LAppland där vi hade egen bubbelpool och rubbet. Körde snabbt bort och åt i kåtan och åkte sedan till Djurparken där jag fick återgå till barn igen och springa mellan de stora inhägnade djuren. Min favorit var nog fjällräven som satt ensam och kollade på mig, men även Järven som verkar vara ett grymt lusigt djur. Hanen sprang runt runt runt hela tiden. Riktigt rolig! Efter att djuren blivit matade bar det av till dollarstore och sedan hotellet igen för att smyga ner i Spaavdelningen. 1,5 timmes bubbel, badande i varmatunnan och avsvalkande simlängder var det dags att snygga till sig för Kvällens finmiddag. Maten var riktigt underbar och vi bara njöt av god mat och rätt sällskap. idag är vi tillbaka till verkligheten, synd, trivdes med hotellivet och inte tala om hotellfrukosten.

Det blev storhandling och långpromenad. Nu skall jag fortsätta leta Illerdate till inger och sedan blir der Tacokväll med My.



Järv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0