En vanlig dag..

Några dagars efterslänt ;). Drog i måndags igång den sista veckan innan tenta: Testveckan. Denna vecka handlar om att analysera olika test och vår grupp fick Åstrandstest x 3 med ett Vo2Max som sluttest. Givetvis var jag snabbt framme och antog utmaningen. Vi valde belastning efter ett gammlat test jag gjort och anpassade det så jag kunde cykla på 3 belastningar enligt Åstrand. Innan under samt efter testet tog vi både laktat och blodprov. Mellan varje belastning fick jag 1 minuts aktiv vila och inför sista var det dags för Vo2Max. Det visade sig att jag hade en ganska låg maxpuls men vad gör det :). Jag hade även väldigt bra HB värden och "elit Syreupptagning". Så träningen ger det var väl tur.

Efter testet gav jag mig vidare till stan för att vara hårmodell på Salong Horizont för Jenny. Jag blev så otroligt nöjd! Har länge velat ha det så här men har inte riktigt kunnat förklara hur jag vill ha det.. nu förstår jag varför... De nyanserna jag har i håret är en blandning av champange, jordgubb och aprikos med blonda inslag.. Inte konstigt att det aldrig blivit rätt förr haha. Idag var det iallafal morgonpass som varje vardag med Cissi och sedan grupparbete. Snart väntar en löptur i Solen.


Goodies,
• Erics mamma skall i veckan kolla på lägenheten till oss i Falun
• Fick idag jobbschema från MQ i Falun



Kommentarer
Postat av: petra

hur mkt tider fick du dååååå???????

2011-03-16 @ 15:57:49
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0