Löpen & Vilda

Det är många bollar i luften som vanligt. Och alltid frustrerande när det finns godbitar men som man inte kan dela med sig av, än i allafall! Nåväl ny vecka och denna vecka jobbar vi med spinning som HIT -träningsmetod. I morgon är det dags för spinningtest på tre försökspersoner och vi skall ta både laktattester, puls och borgskalan. Spännande Spännande.

Igår blev det en lång promenad på morgonen med Cissi och sedan blev det Punchout och Freepowerdance. Gillar verkligen känslan då man hittat afrodunket i kroppen och man glömmer nästan bort att man är på pass..  Idag blev det ett promenadpass med Cissi igen och sedan grupparnete. När jag kom hem drog jag på mig träningskläder och stack ut på en 50 minuterslöptur och sedan mötte jag upp Jens för en timmes promenad med hans Chow Chow Vilda! En sådan liten björn skall jag också ha.. Väntar bara på att vetenskapen skall gå lite snabbare framåt så de kommer fram till ett botemedel mot allergier för Erics skull:)


Nu blir det plugg och en Semla, det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0