Loppis och fika

Idag kan jag njuta. Gårdagens slit började med vårt test klockan 6.30. Och 40 minuter senare var de stackars testpersonerna svettiga och med flertalet stick i fingrarna! Men roligt var det och vi hade bra koll på läget. Sedan var det dags för att sammaställa data och arbeta med fördjupningsämnet. Efter många om och men var jag hemma igen och det var dags för plugg och sedan träning på schemat. Det blev ett slitsamt Total trainingpass vilket gjorde mig gott :p.
Efter passet dök Sandy och My upp för en tjejkväll med nybakat bröd, skånska pepparkakor och Te. Efter en mysig fika var det hemmaloppis! Jag har mängder av fina kläder som jag inte använder så varför inte sälja dem för en 20 styck? Which i did :)


Idag var jag uppe innan tuppen igen, halv 7 för en lång promenad och sedan gym med Eric. Det står nu maxstyrka på mitt schema och tungt var det! Nu tänker jag njuta av min lediga dag med plugg och tvätt ;) I eftermiddag är det dags för mina tvåpass och sedan själv köra igenom lite Freepowerdance.


I morgon bär det av till Lycksele för att mysa med Eric på vår 2 års dag ♥.


Kommentarer
Postat av: petra

mm du ´bakar så gott bröd

2011-03-11 @ 10:11:59
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0