ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Köööör!

Igår blev det ett bra träningspass på Iksu med en timmes crosstraining och sedan gym på det.. Jag vet.. kankse inte bäst att kombinera kondition och styrka men har man inte tid så har man inte.. hur som helst grymt skönt. Har saknat underbara bänkpressen och dipsställningen i påsk.. Sedan var det dags för att hålla pass och det gick som en dans som vanligt. Kan inte bli annat med mina gruppträningsformer, har verkligen hittat rätt!


Ännu en träningsfri dag, suck men vad gör man när man är kranken? Det blev hur som helst en riktigt fin dag. Sovmorgon, gjort klart c-uppsatsen och redigerat Cv:t. Var på coop och plockade ihop ingredienser för en cheesecake och har nu även bakat arbetarbröd. Vad beror energin på? Jo VÄÄÄDREEET. Det regnar, äntligen! har inte regnat sedan augusti och vill inte minnas många regndagar i somras heller. De behövs! Att vara inne och bara pyssla är gott för själen.

Ikväll vaknas det sushilagning hos Barbro med lite Olearys tjejer och när de andra smiter ut så piper jag hem.. Torr som man är ;). Imorgon är det en stor dag!


And... Det bästa på länge. I gårkväll när jag somnade lyfte Eric in Inger till mig och hon sov i min famn i 40 minuter. Kvalitétstid med sin iller, inte illa.


Smaskigt bröd


StjärnglitriZz hemliga recept som jag kryckt ;).


American Blueberry Cheesecake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0