helg när den är som bäst.

Fredagen var full med mysighet hos Barbro i Umedalen, massa goa Olearys folk och sushitillverkning. Vissa var bättre än andra ;) Efter att kört fel i nästan 20 minuter och snart hamna i Vännäs vände jag bilen och kom tillsist hem.

Lördagen var helt magisk. Började med ett stepmuskel Latino på Iksu. En timme har aldrig tidigare gått så fort. Blev riktigt sugen på att börja hålla danspass eller iallafall börja öva upp latinomoves. Efter det väntade en god lunch och sedan ner på stan med bill&bull. Det blev shopping så in i bomben! En grymt snygg sommarhatt, ett par glasögon och underbar inredning till den nya lägenheten. Det blev ett stort vitt E som skall hängas på väggen, det blev en rostig vintage nycjelknippa och en besticklåda. Dyrt kalas men jikes så rätt! Sedan blev det, slå på trisso, två cider.


Hem och slå på grill för en myskväll med ett stort och härligt gäng!
Har nyss avverkat ett riktigt härligt löppass i solen med Ann och resten av Umeå?, tror det, har inte stött på så många hurtiga och solgamiga människor som umebor!


Nu tar jag på mig mina nya vildmarksbyxor och drar ut och grilla korv, och NEJ de är inte PRAKTISKA!

En liknande besticklåda som den jag köpte

Joel
Bill&bull
Eric skall med en blick förklara hur bra han grillade köttet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0