Vinterns gobit?

Ändrade planer.. den förbaskade sömnen va? Japp vaknade precis så att jag inte skulle hinna bort till Yogan. Trist men det blev istället lite häng med Inger till frukosten och sedan ett tugnt överkroppspass på Måbättre. Passet gick kanon med lagom många övningar. Min favoritövning: Dips var desvärre den övning som var tyngst men man blir bra på det man tränar och det har inte varit mycket dips på senaste. Detta gör att det kommer ligga mer fokus på dips i fortsättningen! Träning går  mycket lättare och är mer motiverande när man har ett mål. Mitt mål är nu tydligare än någonsin och jag vet precis vad jag tränar på för att lyckas, så det är bara att köra på. Jag har god framförhållning vilket är otroligt viktigt för att vänja kroppen och uppnå resultat utan att dra på sig onödiga skador. 

Det blev sedan en promenad in i fin vädret till stan för att köpa lite julklappar! Snart är det juledags och jag längtaaar så mycket! Kylan drar sig sakta framåt och jag är inte ett stort fan av detta. Men det är ett faktum och det är dags att nyttja höst och vinter på bästa sätt. Detta innebär att jag troligtvis kommer lägga fokus på.. hör och häpna, längdskidor i vinter. (Detta innebär verkligen inte att det kommer tolereras sådant trams på Tv:n, utan endast ute i spåren). Kan bli riktigt bra! Så nu väntar jag ivrigt på snön.. den hade gärna fått kommit redan igår!


Det blir ni innebandymatch följt av lite middag på någon mysig restaurant.. Olearys va? Känns ju inte mer än rätt. I morgon är det äntligen Söndag. Sovmorgon, pannkaksfrukost och ett träningspass med Eric! Till veckan beger jag mig iväg mot 3 VFU dagar i Linköping, rätt riktigt taggad!





Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Emelie :) Tack så jättemkt :) Det känns helt underbart och längtar så :) Kram kram

2011-10-23 @ 18:52:15
URL: http://danssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0