Abonnemang 3

Kanske inte de bästa för mig.. Hade verken täckning i Karlsborg eller Kvarn.. Vilket känns mer eller mindre lönlöst. Detta gjorde att jag fick säga upp mitt abbonnemang (reklamera), utan problem, tack 3. Telefonen fick jag köpa loss. The issue var bara att det abbonemang jag ville starta hos Telia innebar att jag var tvungen att låsa upp mig på 24 månader oavsett om jag tog en ny nalle eller ej, vilket jag då såklart gjorde. I förrgår skickade jag min gamla till en köpare i Orsa och nu sitter jag med en ny skönhet: Samsung Galaxy S2, my honeybun, sugerpie.



Kommentarer
Postat av: pj

superfin nu!!! bättre än iphone?

2011-09-25 @ 20:59:37
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0