Tillbaks

Då var det dags igen, en ny kula! Det har hänt mycket på senaste tiden, dels kan jag beskylla min dåliga bloggperiod på att mitt 3 abonnemang ej hade täckning i Karlsborg, K3 där jag gör mig praktik och därför har jag ej kunnat blogga. Då ska jag försöka dra min senaste månad på ett snabbt och enkelt sätt.

Praktik i Karlsborg: Praktiserar numera på Idrottsavdelningen på Försvarsmakten Karlsborg. Jag har varit med och annordnat och genomfört Tävling så som Bror Munck i Skövde. Otroligt imponerad av deltagarnas kapaciteter!, Hållt träningspass, utvärderat tester med mera. Skulle på en utbildningsvecka i Kvarn för specialofficerare. Deltog på inspirerande föreläsningar och deras stridsbana. Dock genomförde jag ett hinder (för tredje gången) och då skadade jag mitt knä väldigt illa och fick åka hem till Falun igen. Har träffat intressanta och inspirerande människor. I fortsättningen kommer jag jobba mer med testverksamhet på Soldater som skall vidare på Utlandstjänst.


Falun: Befinner mig i Falun igen och varit här i snart två veckor. Här färsöker jag vila upp mitt knä samtidigt som jag plöjjer mig igenom den Personliga Instruktörs kursen som jag läser på distans från Universitetet.

Hann med en snabb sväng till Stockholm innan jag åkte till Kvarn och hälsa på Niklas och Anja som flyttat dit och i helgen kom Mamma & Pappa och hälsade på mig.


¨



Kommentarer
Postat av: pj

yaaaay du har börjat blogga igen;);)

2011-09-22 @ 15:40:11
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0