Träningssvårigheter och fikastund.

Well Well.. Vi är utan kranvatten, Märkligt! De senaste dagarna har jag ägnat mig åt lite småprjokekt. Lite träningsprogram för IBF Falun ungdoms tjejer, Försvarsmakten och dyligt! Även hunnit med att ta mig ikapp Personliga Instruktörskursen och röra mig framåt i lite andra projekt.

Men nu är det dags för en dag utan plugg.. vad jag vet än sålänge, kan hända att jag inte kan hålla mig ifrån alla små projekt som roar mig. Sara är påväg hit och i eftermiddag skall jag fika med en arbetskollega från MQ. Skall försöka mig på lite träning.. Vilket inte går så bra just nu i och med att jag inte kan träna ben på något sätt, inte ens crosstrainer.. så blir att undersöka mina möjligheter. BLir väl att biffa överkropp lite extra mycket, ägna sig åt stakmaskin eller armcykling?

Nästa helg riktar jag om skutan mot Halmstad


Kommentarer
Postat av: pj

yaaaaaaaay!!!!!

2011-09-29 @ 22:02:42
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0