Alla de grå nyanserna

...befinner sig just nu på vår himmel över Halmstad. Det regnar något så kopiöst och jag bara njuter.. Visst är ledig idag och borde önska solsken men tycker faktiskt det är skönt att bara sitta inne och inte göra någonting. Så jag började dagen med att t aen lång dusch, önskar jag hade badat. men.., gjorde hårinpackning och nu ska jag bara pyssla. Ni vet byta plånbok, skissa upp lägenheten och dyka in i IKEA katalogen, se på film, snoka på andra bloggar.. BLir det uppehåll skall jag hoppa på min cykel och bege mig mot SIBA för att titta på en ny dator men det beslutet överlåter jag till Moder natur... Ikväll blir det mys med Petteraa!


Förrestenfunderar på att gå till frisören
Vad tycks om lugg som Witherspoon?

Kommentarer
Postat av: mysan

Allt klär en skönhet!

2009-07-13 @ 15:59:53
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0