Du lediga dag : - Välkommen

En ledig dag stog på schemat - yeees. Sova ut och sedan mot Trönninge för att luncha med Farmor och Niklas och det slutade med att en stor skara Perssons fanns på plats. Vidare mot OnOFF för att lämna in min kära telefon, palla orka bry?Ja jag börjar faktiskt bli trött på söndriga telefoner. Så vem vet, sköter hon sig inte blir det den nya iphonen, jojo.

Fick ett kärt och fett besked från norge, det vill säga skatteåtebäring. Så det ser ut att bli lite möbler till nya lyan..
Ikea katalogen in my face och nu skall jag  två äggmackor och smaska i mit till lite jordgubbar. Och efter detta får det vara slut med mackor kl 21.00 på kvällen :) I helgen skall det firas 4th july ♥ och imorgon ska det tränas!

Dags att ringa Eric, är rastlös :)

Vilken eller vilket nörd. Kanske rent gramatiskt sätt ska vara vilken men, Vilket låter mer effektivt, eller???

Kommentarer
Postat av: petra

jag fattar inte vad du pratar om

2009-07-02 @ 07:23:51
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0