1 månad, 2 månader & träning

Ja, klarat mig  en månad borta från godis, good girl så tog för mig lite i lördags, ny månad nya mål!
Två månader har jag spenderat med Eric Sens, tiden går allt fort när man har skoj!,
Dock är inte allting skoj. Idag hade vi två väldelösa föreläsningar. Den första handlade om stress men det kom inte upp något vi inte redan visste.. waste of time? Big time! Den andra handlade om Mental träning men även den gick i repris. ovärt..

Igår blev det lite fransk manikyr, det får mig att längta till USA då man jämt gick runt med nyfixade naglar! Saknar det lite.
Nu har jag läst varenda blogg på internet (?!) och skall snart iväg på Afro dance (45) sedan ett hårt gym pass.. Skulle bli punch out med men mina ben är lagom slöa efter intrervaller på brännbolls banan. Vem tänkte att uppvärmning kunde varit bra innan? -  Ja inte någon som läst ett Fysiologi på universitetet.. Dumb blonde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0