flytten och naglar flyger

Dagen D, kl 11.00 hämtade jag nycklarna till min nya lilla stuga på Rullstensgatan 168. Vi fick låna Marias bil (ängel) och tillsammans, Mysan, jag och Eric fick vi in allt skrot i den nya. Underbar känsla och den är toppen. Nästan, bara nästan längtar jag redan till nästa termin. Efter det blev det en snabb tur på staden med lite shopping och lunch på droskan såklart, Mysan♥

Hem för att slinga håret, blev dock inte så stor skillnad men det gör inget för jag fick ju kvalitétstid med Mysan, Sandy vart var du?

 
My krånglar och jag har ingen styrka kvar


Anyhow.. Städat mitt korridorsrum, ska bo här några dagar till tills jag crashar Erics lya, oinbjuden? Hoppas inte. :)
Nu har jag varit riktigt duktig så jag belönade mig själv med ett gott frukostknäckebröd med massor med ost på - delicios..



IMORGON KL 13.30 STÄLLER LAG PERSSONSPACK UPP PÅ STARTLINJEN FÖR ATT KICKA ALLA ANDRA BRÄNNBOLLSLAGS - ASSES BIG TIME! ;) Oh yes, och jag är coach, bäst de passar sig. Förekommer det vätskebrist och högt procenthaltigt vatten saknas kommer det kosta de stackars drängarna och pigorna!

Dags att ladda oh oh oh öh oh! OH jag kommer vara helt tagg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är hemma hos mig jag. Talk to me babe and I'll come running for you! ;D

Pepp för imorrn nudå! Då smäller de stort! Ses då babe!

2009-05-28 @ 22:18:01
Postat av: petra

älskade vän, snart kommer du. me love you long time

2009-05-30 @ 14:14:28
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0