En dag till fredag :)

Det enda som gör mig lycklig (?) just nu är tanken på att imon är det FREDAG, eller kanske tanken på att jag skall till dalarna med min egna Mas, att jag skall till vidare till typ 30 graders värme, jag får ommålat just nu och att vi strax är klara med Case 2, ja det för mig också glad :).

Igår var det funk men helt plötsligt blev jag dålig och fick hoppa av, suck. Ikväll hålls det punch och kanske borde gymma en sväng :) och i morgon blir det en lååååång dag. Spinning kl 7, gym sedan träffa gruppen vidare mot stan och en helkväll på ALLSTARS och fira lilla Miiii som fyller 20idag, congrats babe :) !! I morse blev det en super mysig födelsedagsfrukost för stumpan! Och till helgen vankas det Festligheter med stort F som ni ser!

En sak undrar jag och tycker är heeeemskt fult. Varför har killar en mössa men som är upprullad över öronen? Är det så kallat mode eller är mössan för varm för att ha över öronen? Har de dålig hörsel och mössan dämpar ljudet? Vad vet jag men jag är iiiinte ett fan av det!

Upp med hakan det är snart TGIF!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaack! <3

2009-10-22 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0