Fullt ös medvetslös

Så fullspäckade har de senate dagarna varit men några minuter med min nya dator kan jag allt tillägna.
Igår hade vi inga föreläsningar och jag och Mysan cyklade i ösregn till IKSU för morgon spinning kl 7.00. Givetvis för jag förespråkar Gainomax så mycket så tog jag givetvis en, Hallon. Hem för att duscha och sedan åkte Eric och jag till stan för att gå till frisören. Det var jätte mysigt. Båda gick till varsitt ställe och klippte sig och sedan möttes vi upp för frukost med våra nya frisyrer. Jag klippte upp håret lite och en snelugg kom på plats. Ida har slingat mitt hår. Bilder kommer ikväll eller i morgon. Det blev frukost på Strömpilen, en litet fik där och börja dagen med en grovmacka med kycklingröra är inte fel. Shoppa lite på ICA MAXI och sedan en tur till stan med Mysan och Sandy. Här fortsatt shoppningen. Blev parfymen jag tjatat om hela sommaren, Armani Code, en GAMA plattång, kjol, en urläcker  halsduk, rostfärgad poncho, en klämma till kylskåpet där jag ska hänga upp räkningar och köpte lite hårprodukter.
Vi började självklart shoppningen med en lunch på Droskan. My och Sandy, borde vi inte få äta gratis där jämt för vi gör så mycket reklam för dem? Vore schyst.

Kvällen innebar Tacos såklart och sedan ut i regnet och lite vinbrännboll med nollorna i regn. Jag och sandy var millisekunder och milimetrn från att få ett blött slagträ i huvudet men som tur var har jag en fruktansvärt snabb reaktionsförmåga och hann slänga mig bakåt på Sandy så hon slängde sig ner så vi undvek en kväll på Akuten.
Idag blev det Skattjakt på stan för nollorna, vädret var inte helt 100 så jag och Eric åkte hem. Ikväll blir det en kanonfest. Tro att jag har laddat upp med alkohol, hela kylen är full och vi kommer ha så roligt. Glömmer inte hur det var för exakt ett år sedan när man själv var nolla.. Så många nya människor, intryck och roliga aktiviteter. Men skönt att slippa stressen, idag ska de bli fulla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0