Long time no see

Det var ett tag sen.. men har varit upptagen så in i bomben. Har jobbat hela helgen, varit på innebandy och pluggar. Suck och nu är det en ny pluggvecka.. men men 9 månader till sommaren, det säger eric och jag nästan varje dag när vi cyklar till skolan i kylan. Idag blev det den traditionella punchouten på iksu. Dock inte lika jobbigt som vanligt då Palmér hade lite svårt att koncentrera sig haha. Men roligt var det. I helgen åker jag och My till stockholm och göööör stan. Grumt kul!

Har nyss varit och handlat så jag smaskar på popcon, smånk pepparkaka och smoothie, ja det är jag värd.
Om några veckor kommer min lilla mamma och jag längtar så! Bara gå runt i stan och kika, fika lite. Äta god mat och bara umgås, ja min familj är den bästa ♥.

Efter Anna Anka blir det att sussa, imon blir det morgonspinning och leta cykel på Gimmnäs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0