Jiiikes

Är jag trött på fotbolls VM och solsken? Oyes! Det får mig att behöva jobba hårdare än en människokropp klarar av! Härromdagen blev jag utskälld av 3 män på Olearys som ställde sig upp och skrek för de fick vänta på sin dricka.. Otroligt förudmjukande och pinsamt, men kom igen, kolla runt er, en miljon människor som hänger i baren, typ 100 bord som beställer bord och vi har en person som gör drickan, va tror ni??? Jag gick där i från men när de blev serverade fick de tillbaka, tur man har skinn på näsan, de männen skäller nog aldrig på en servetris efter min lilla förklaring!! Gårdagen var lite fullspäckad med folk men som tur är går tiden fort.. nu blir det jobb 18 dagar i sträck och jag längtar efter llite kvalitéts tid med mig själv, inger och Eric. Hade helst stuckit till dalarna en vecka och bara njutit!!

Annars, strax till MQ, Skall köpa min födelsedagspresent från mamma där idag :) Den finaste Bondelidkoftan ever :) Im happy. Nu ska jag busa med min illlller :) Seee ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0