Söndag 7 November

Då var helgen snart över igen.. det blev lite sammanfattningar till plugget, 40 min Combat innan jag var tvungen att cykla mot jobbet. Igår var det verkligen full rulle, fanns ingen lugn stund så det var bara att leverera fast svetten rann. hade en alldeles speciell gäst som gjorde kvällen till det bättre ♥ Men klockan 23 .20 var jag hemma i allafall. De senaste dagarna har jag suktat efter kycklingvingar och det får det bli idag till lunch. Börjar om en och en halvtimme. Innan dess blir det Marmaduke med Eric.

Och jag väljer mellan två babes.. en av dessa ska jag och Eric ha.. (om nåååågra år) Åh. Önskar jag kunde ha 20 hundrar.. om Eric bara kunde till ta det.. :P


Kommentarer
Postat av: catalina

jag röstar för bernersennern=)

2010-11-07 @ 17:27:09
Postat av: pj

varför har du inte kommenterat inlägget jag skrev om dig och eric och varför i HELA fridens namn skriver du inte om mig i din blogg? VA?

2010-11-09 @ 09:19:35
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0