Lördag 4/9

Redan halva helgen har gått.. Fredag blev det först jobb på MQ och sedan På olearys, på båda ställena gick tiden otroligt fort och på olles var det extra roligt! Hem och där sitter Eric och Simon och kollar på Farsan, grymt bra film! Idag upp med tuppen(08.00) för en bra löptur med Simon runt ålid, carlshem, sofiehem och skolan och tillbaka till nydala.. Hopp in i duschen för några timmar på MQ. Thorén mot Övik stod sedan på schemat.


Dags att köpa julklappar? Jag har hittat flera men det går ju inte köpa dem än? Vad händer om något ej passar? När ska jag lämna igen dem? Hm.. funkar ej riktigt så. Hoppas det finns kvar när det är dags. Insåg i dag mitt bästa köp någonsin, Mina bruna Uggs. Finns inget bättre, bara älskar dem!!
Tiden går fort när man har roligt, imorgonbitti blir det att åka med Eric till samlingen och se Thoren-Rig, träning och sedan innebandyfinal.

Livet är som bäst när det är fyllt med liv - Em.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0