Måndag 20/9

Måndag igen. Är redan trött på allt bladder om röstningsresultatet. Det är röstat, alla röster är räknade och vi har ett resultat, lämna det där okej! Det är bara att gilla läget, om 4 år är det val igen... Jag tänker iallafall inte diskutera min politiska åsikt här och bryr mig faktiskt inte så mycket om grannens, vännens eller kärastes val av röst. Jag tycker att vi har gjort vår del för att påverka och nu får vi lämna över det till de som faktiskt har politik som yrke och hoppas att de gör något bra av det. Oavsett om det är Rött eller blått.. Så snälla håll era politiska åsikter från mig de närmst, inga kommentarer här heller, för jag har gjort mitt och tänker inte ha fler åsikter förens om 4 år :)

idag blev det iallafall en laboration på idrottsmedicin, Hoppetsbiomekanik och med hjälp av kraftplattor och infraröd - musclelabb kunde vi räkna ut hopphöjd och reflektera, intressant.
Vidare hem för lunch och sedan vidare mot 1,5h give och 1,5h take - massage lektion. På 1,5 timme hinner man både slappna av spänna sig, skrika och slappna av igen. Skönt!
På höjen och hem till färdiglagad delikat middag! Det blev en baconsås och pasta, de hemliga ingredienserna känner jag inte till då jag slapp vara kock men smaskigt var det. Träningskläderna på och det var dags att utmana Eric på på Punch, blev en jämn match(?!) Tror vi var nöjda och glada! Hem till en skål med gröt, plugg och dusch.
Imon är jag ledig vilket betyder att jag vill vara vaken sent.. men den har man ju hört förr... Imon är det Simons tur att få stryk på Punchen. Ska ladda upp hela dagen så jag har gott om energi att kicka hans ass ;)
Dagens delikata lunch, endast 325 kcal, de ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0