Måndag 28/9

En lång helg som gick fort. Jobbade både fredag och lördag fast jag var sjuk, mindre skönt men det blev lyckat trots allt. På söndag blev det sovmorgon, våfflor till frukost och sedan Olearys med gänget och efter det bio, som både my och jag somnade till haha.. Vi bytte av varann och medans den ena sov skrattade den andra osv.
Måndagen kom fort men det gjorde inget för jag var ledig, sweet. En dag med plugg, dock avbryts det alltid med städ och tvätt men det hör väl livet till? Sofie Wennerholm bokade en resa hit och även mamma lilla. Denna hösten känns bättre än föregående.. nu kommer Sofie nästa fre, sen två helger efter det bär det av till Tunisien. Har lite andra hemligheter med men det återstår att vänta på!
Det börjar lida mot sitt slut det här med Umeå och till sommaren är jag klar, bortsett från ett praktik år som jag längtar till. Vad händer sen? Ja vi får se, många dörrar som kan öppna sig tror jag, den som vill den kan!
Åter tillbaka från sjuktillståndet och idag testar jag på om Punchouten kan bota det sista av min sjuka.
I helgen gick även karate SM i Kritianstad, det var 5 år sedan jag stod p Svenskar mästarpallen, det var ett  tag sen.. Nåväl.. kollade upp en ny Shotokan klubb i stan som jag skall besöka på torsdag... en Comeback??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0