Onsdag 1/9

Ive got a story to tell.. men vi väntar med den.. Hur som helst, upp vid 9 idag, sooovmorgon! Gick upp en halvtimme innan Eric bara för att få vara själv en stund, det har Peeteera lärt mig är viktigt. Sedan bar det av på lite uppdrag och inger och Eric åkte med. Hem för att sedan dra vidare mot idrottsmed i solsken för första dagen på massagekursen. Intressant och resten av eftermidagen har jag lagt på att leta vetenskapliga artiklar om massage och kronisk - långvarit - smärta. Intressant.
Nu tar jag ett kort avbrott och äter Erics underbara kycklingkryta och ikväll blir det innebandy, Sandåkern - Thorén. Skall bli skoj! Fick även nyss ett Samtal från Camilla som ville att jag skulle hålla fler TT pass på iksu, och såklart gör jag det, det är ju sjukt kul, dock önskar jag att jag själv kunde vara med samtidigt men det blir svårt att peppa med andan i halsen, nåväl!.

Till historian, Mamma har en alldeles egen liten vän, en mobbad fågelunge, han(?) är tjockare än alla andra och har ina vänner. Han äter alltid själv och får inte vara med. Detta har nog bidragit till tröstätandet? Husomhelst, han(?) letar efter en vän och verkar fastnat för mamma?. Han har flertalet gånger flygit in i huset och suttit sig på soffan och hängt. När de öppnar balkong dörren så sitter han alltid där utanför och vägrar flytta sig så de nästan trampar på honom. Hur skall vi lösa detta? Finns det någon KRAM- grupp till fåglar?

Hursom, en  vilodag idag och löpning & ZUMBA imon :)


Så här går det när Inger är ensam hemma - STÖÖÖK

Kommentarer
Postat av: petra

mmm kycklinggryta

2010-09-02 @ 11:12:15
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: petra

du ser lite tunn ut på en bild där nere... frodas du som du ska?!

2010-09-02 @ 11:13:29
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: catalina

snygg design bruttan!!!

2010-09-02 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0