Söndag 19/9

Helgen är över, söndag igen vilket innebär (helst) ingenting!! Sovmorgon och bröd till frukost!! Sedan givetvis mot vallokalen. Var hundraprocentigt säker på  min röst och jag hoppas den gör skillnad, för den behövs!! Sedan hem och njuta. Försökte orientera mig i biomekaniken men utan större framgång måste jag väl erkänna.  Nu blir det en god kvälls-middag men kött och potatis, salladswok och mängder Olearys BQBsås.
Har pratat med Peeteera idag och jag hoppas att hon snart skall boka en resa hit!
Well en ny vecka, fullspäckad men ändå ett par luckor, tror jag. På dessa luckor ligger träningen inproppad och börjar i morgon med punchout, tisdag spinning och PO och resterande tid av veckan återstår att se men vill hinna springa, gymma och gå på Freepowerreleasen på fredag, hoppas att min kära kamrat Ewelig joinar på något och om jag har tur finns det en ledig plats så jag får chans att testa ZUMBA. Längtar redan till fredag.

Kommentarer
Postat av: Ewelie

Japp, jag joinar gärna! :)

2010-09-20 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0