Arbete & träning

Igår däckade jag hårt klockan 9 och jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv, helt förvirrad var jag. Men idag vaknade jag pigg och fräsch klockan 7 och jag gick upp för att käka ett knäckebröd med leverpastej. Suttit uppe och kollat över min inkomster och utgifter för nästkommande månad och även fått ordning på mina inkomster sedan januari så att inte lilla Csn kommer och drar mig i örat nästkommande år.

Nu blir det ett kokt ägg, packa träningsväskan och bege sig till IKSU för ett överkroppspass innan jobbet klockan 10. Hoppas att mina nya skor har kommit för jag har så otroligt ont i mina knän. Idag hoppas jag på mycket roligt folk på INTERSPORT och sedan hem och se på filmen klockan 20. Det var allt från mig. Har jag tur hinner jag även med en långpromenad, om vädret tillåter det vill säga.


Hoppas även att chefen har kommit med ett bra förslag på lagtröjor inför Blodomloppet, intersport stället upp med ett starkt lag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0