Flås

Då var man åter i Umeå efter 4 dagar i Underbara Falun och mitt framtid hem, älskar det. Kyligt som bara den i umeå, en tom kyl hm.. ja stor handling satt fint och sedan en långfrukost, vid matbordet för en gångsskull.

Efter en sista genomgång av inledning och metod var nu de delarna av C-uppsatsen helt klara vi har möte med vår handledare imorgonbitti. Vi firade detta med en löprunda i dimman och jag förbättrade min tid med 2,5 minut. Är ju ingen uthållighetslöpare men efter några veckor till så då skall jag nå ännu bättre fart på hela sträckan. Milen slutade idag på 46 minuter. I slutet var det en riktig spurt som tog fart och känner fortfarande i bröstet att ah, det var tugnt. Men mina nya löparskor, tack vare dem blev det en underbar tur. Kände vissa stunder att jag måste tänka på något.. då lådsades jag att jag var PT åt någon otroligt otränad och sa: Det är för dig du gör det, inte för mig eller någon annan. Det med dina ben med ditt hjärta.. Haha det var kanske mig själv jag peppade för jag blev taggad! Sen gjorde tacosen susen med.. Ville bara skynda mig hem till quacemolen!

Förvirrad som jag är trodde jag det var måndag, men icke. Det blir istället tacos en Tisdag, det är riktigt kärleksmys det.
Imorgon blir det möte, cuppsats och sedan ett PO-pass med en av mina stammisar på TT & PO, Maria. Grymt roligt! Får se vad kroppen säger, kan hända att vi smiter inom på TT med, eller vad tror du Maria?

Har även pratat med Måbättre idag och det blir ett fast Boxpass 75 minuter på lördagar halv 5 och sedan ett Freepowerdance antingen på tisdagar eller torsdagar så har ni inget bättre för er i Falun, kom och häng med mig!

My new honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0