En liten kvällssnackis!

Ännu en helt amazing dag. Jag kan inte svära på det men jag tror att min reducerade sömn kan ligga till grund. Hartagit bort 2 timmar från min beauty sleep och bam, jag är numera mycket gladare, orkar mer och är inte trött på eftermiddagarna! Det blev två timmars träning i morse.. upp och hoppa klockan är 8? Nej klockan är halv 7 och jag befann mig redan på Iksu. Körde sista timmen med Cissi, alltid lika trevligt :).

Dags för sista etappen på grupparbetet för denna veckan och vi levererade.. kan bero på Malins "kladdkaka" (utan kakao och med citronsaft). Efter skolan möttes jag upp med Nikegruppen för att fixa med leveranser.

Till sist blev kl halv 6 och det var dags att åka till Vännäs för matchen mellan Spöland - Thorén. Vilken match! Mellan perioderna masserade jag och under stod jag och skrek på läktaren. Och vilket fult spel. Första persioden fanns det inget spel, eller rättare sagt endast fult spel men till sist gick vi ändå hem med en vinst.. Men det var intensivt, tufft och pulshöjande. Nu är klockan strax efter elva och jag är fortfarande vaken, det ni.


Nu måste jag sova, två morgonpass i morgon innan redovisning och jobb! Spinning & core på schemat



♥ Dagens middag; Gyrosbiffar, matvete & kall sweetchilisås

Kommentarer
Postat av: petra

vad är gyrosbiffar??

2011-02-15 @ 22:55:43
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0