Peanutbutter <3

Peanutbutter made my night! Klockan halv 8 kommer Pappas Kusin Hans (han är btw den roligaste människan på denna jord) han kom med min leverens från USA, Peanutbutter MnMs, vita converse och medicin. Inger fick Illergodis och jag fick ett alla hjärtans dag hjärta av pappa! Det bästa hjärtat då det var fyllt av jordnötssmör ♥.

I och med att jag är allergisk mot kakao fungerar inte peanutbutter mnms särskilt men MEN det kändes otroligt värt det och jag tänkte köra mitt race ikväll, får sota för det i morgon! Nu skall jag sitta vid Tv:n njuta av jordnötssmör!




Kommentarer
Postat av: petra

hahahah HANS!! vad bra att du fått lite jordnöttssmör nudå.. crazy dove

2011-02-23 @ 20:56:57
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0