Det är så viktigt...

♥ Det är så viktigt att omge sig med folk som ger energi, som är genuint bryr sig om än och som vill se dig framgångsrik!

♥ Det är så viktigt att kunna öppna upp sitt hjärta och kunna berätta en hemlighet, att kunna vara lycklig för någon annans lycka och berömma istället för att avundas.

♥ Det är så viktigt att vara en egen individ och stå på egna ben, att kunna se saker från andra perspektiv och ha en egen dröm.

♥ Det är så viktigt att vara ärlig och sann mot sig själv. Att våga stå på sig och vara trygg i sig själv.

Jag är så glad att jag har Petra! Du är en stor anledning till att mina hjul rullar framåt, inte bara rullar utan gör det väldigt fort! Jag är motorn i min egen bil men du är växelspaken som gör att jag kan och vågar växla upp. Att jag våga växa som människa och vara trygg i mig själv. Du är en sann vän. En vän det går att lita på.

Nu går jag på Total Training med My, tränar skiten ur mig själv, masserar Thorén och sedan njuter av att jag är Emelie, Petra är Petra. Vi är inget dugg lika men ändå en kopia av varandra - InterNos



Kommentarer
Postat av: malin

så sant :)

2011-01-19 @ 16:20:52
URL: http://verkligen.blogg.se/
Postat av: petra

always us, between us<3

2011-01-19 @ 18:57:02
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Åh fint och helt rätt!!

2011-01-19 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0