Ohoh OHOH Bootcamp!!

VILKET PASS? Bootcamp 2011 måste vara det tuffaste på IKSU på evigheter. Med mig och Lina i spetsen blev det 90 minuters köttande. Total training fullt ut med punchout emellan och jikes va deltagarna kämpade.

Med lite fjärilar i magen var vi där en timme innan, med militär kläder och en tuff attityd. Plockade fram och fixade. Klockan halv 11 drog det igång med ett fullt pass as taggade själar. Alla tog sig igenom med den största guldstjärnan någonsin. Bara efter 10 minuter såg man i folks ögon att aj aj, vad har jag gett mig in på. Men det hindrade ingen! Efter 90 minuter däckade alla på mattan med en gainomax i handen! Så underbart. Det bästa var att Alla, då tror jag helt klart att alla 40 predikade om att fler sådana här, en gång i veckan? en gång i månaden? Ja efterfrågan var stor och nu blir det till mig och Lina att knåpa ihop fler bootcamp!

Efter det var det vidare mot stan för att mysa med underbara ida och lilla Tuva- Li. Shopping och fika på stan, sälja en katt och sedan mysa framför TV:n med Thaimat och Rickards havrebollar - Delicious! Tuva- Li är världens finaste lilla skrutt ♥. Efter att mina skönheter åkt hem, hämtade jag Eric efter ännu en vinst till Thoréngruppen och däckade gott i soffan. Nu söndag och det står träning på schemat. HiiiYA!


Kommentarer
Postat av: catalina

hahaha! sköna bilder emelie=) ja har lite kvar att jobba på...ses im=) å tuva-li e ju HUR söt som helst=) kram

2011-01-23 @ 16:30:59
Postat av: em

JA eller hur, hur mysig som helst är hon!!

2011-01-23 @ 19:29:47
Postat av: petra

nemen titta vilken söt bebis!

2011-01-25 @ 10:27:25
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0