1 day left..

  



Det är mycket som händer nu...


Finns det något värre? Du har precis lagt dig och är så nära att somna som det bara går att vara.. då kliar det på ryggen, mitt på ryggen och hur du än försöker kommer du inte i närheten av det så att du kan klia... Man försöker tänka på något annat men eftersom att det inte går och du bara hör klia klia klia i skallen så börjar det klia på hela kroppen, kul, de gångerna vill man inte sova ensam haha.

Snart hemma, åker i morgon kväll kl 21.00... Ska bli så himmla skönt men samtidigt konstigt då detta känns hemma nu :/ Well Inger får iallafall träffa mormor och morfar ;)
Längtar mycket efter att få köra bil, älskar det. Så eftersom min bror lånar min bil får jag låna pappas, och den går så snabbt iiih, cant wait..

Snart om några timmar skall the group from the 80´s hålla  aerobics så det blir på med tightaste tightsen,upp med håret i en svans på sne, puta med rumpan till call on me... Ni som inte är där,  kommer önska att ni var det!

Sen blir det till att packa en skvätt, eller rätt rejält för imon blir det tight, japp tightare än mina tights, det ni..

Drömde en mysig dröm inatt - meningslöst att säga om jag inte tänker berätta om den inte sant? Men så lär det förbli.
Schemat för Halmstad börjar snart planeras, har redan fått in önskemål om fikor och annat skoj hehe. Så skönt att få lite qualitytime med sina gamla favoriter, precis som all i want for christmas is you, min jul favorit. Den ska jag lyssna på nu!

Opps Inger ramlade ner från elementet, galen krabat bäst hon får en puss..

♥ Always yours, em
Adlego arup


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0