23 December...



Nu har jag äntligen kickat igång wihoo. Spenderade några timmar i sporthallen med grabbarna. Passet gick riktigt bra och det var lika roligt som senast. Klarade mig lindrigt undan med manlig strip och en stukad tumme.
Känns grymt kul att vara tillbaka och hoppas på att spendera många timmar i sporthallen innan jag åker tillbaka till Ume. Med en ny gi och nya karateskor, det är bara att gå in och dunka så att säga..


Så har den 23 December äntligen kommit, dagen som är den läääängsta på året för alla små barn, yes inklusive mig...
Ska försöka få den att gå snabbt genom ytterligare en sväng i stan bland alla galningar, lite plugg, julstädning och till kvällen Grinchen såklart!

Fick även ett jätte roligt mail härromdagen från Iksu ( träningscentret i Umeå ) där de berättar att de är väldigt intrrsserade av en ny Punchout instruktör  till våren och att jag var intressant. Så har fått en mycket rolig och tidig julklapp...

Och, Inger har gjort det igen.. Vi lekte igår som vanligt, skoj skoj, men sen kommer det där pipet som gör Inger galen, japp och gissa vad hon gör.. ja hon biter mig i näsan.. inte hårt som att hon var arg utan för att vi lekte dock är skinnet på näsan grymt tunnt så det sprutar blod och japp så kul är det, har ett bett mitt på näsan som ser ut som en huggorm bitit mig, Lagom till Juldagens utgång, thanks.. Ni i Umeå som såg min näsa sist.. är rädd för att denna gången kan inte ens smink täcka det.. :(

Men men nu ska vi inte hänga läpp( som är Petras motto) nu är det jul och alla skall vara glada.. Och är ni riktigt snälla kommer tomten från Dalarna.. ( har fått inside information om att det är där han håller till  )

♥ Always yours, Santas little helper
Eccere calidus

Kommentarer
Postat av: Idamari

Duktig du är som pluggar. Hoppas på att orka det i kväll, men det vetti tusan : )

2008-12-23 @ 14:17:56
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0