Utmaning x 100




Hur ser oddsen ut, du är bjuden på trevlig middag .. det finns en sak du inte är fantast av och det är i mitt fall tomatsås..
Kommer hem till resturangchefen som står i fullgång och fixar och donar med bjudningen... det jag får syn på är KROSSADE TOMATER... oh shit. Jag  blir riktigt nervös och tänker hur ska jag ta mig levande ur det här..
Försöker hålla god min och maten serveras.. laddar för första tuggan... jag är nog minst lika laddad och nervös som kocken för om jag skall kunna äta det eller ej... tugg tugg.. men... tugg tugg igen.. detta är ju gott, riktigt gott faktiskt.. Har jag blivit galen eller är detta en fantastisk kock? Jag vet inte, båda kanske, men riktigt gott var det ;) slutet gott allting gott!

Började dagen idag med pannkakor, lite tjocka dock men gick ner.. lite smoothie på dem eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville äta teehee...

Idag vankas det stadsbesök, innebandymatch och lite partaj, viktigt är att trycka in tacos i och med att lördagar är tacos för mig.. ( och resten av helgen :/ )

Snart vankas det tågfärd hem, grymt skönt men ändå känns det lite trist.. få inte träffa sina favoriter på över fyra veckor.
In i duschen och ut som en ny människa som är hel tänd på dagensbravader..

♥ Always yours, em
abscedo abnocto arup vester

Kommentarer
Postat av: petra

hej smulan. Kom hem nu för jag saknar ju dig!

2008-12-14 @ 12:29:55
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0