Fångade en tjuv idag...

Fångade en bandit idag.. Hon sprang så snabbt men jag lyckades hitta det gods hon lyckats knycka. På samma ställe fann jag ett antal objekt som även dem försvunnit från min lägenhet.. Namnet var känt av polisen sedan tidigare. Inger var hennes namn!

Mommy har nu åkt :( miss you allready! men men snart hemma för mysigt julfirande.
Igår var det hockey derby. Lanza cheifs mot Teg, Wiström scorade och avgjorde matchen för Lanza, offcourse Edge ;) Palmér och Stefan tacklades på ordentligt. Riktigt imponderad faktiskt!:

Nu är Frugan på väg över och vi ska se på rulle, mys mys och ladda för parteeeey imon ja! Fint som snus!

Heeeeelt sjukt va jobbigt det varit idag, var hos sjukgymnasten ( het btw ) får inte börja träna karate förens efter jul.. jag går nuuuttts. Just nu är jag så taggad vill bara upp på mattan och latja runt.. ah ränkar ner dagarna, bästa känslan att få köra... snart är det dags!!

     

Peace out!

Always yours, em
cras adv


Kommentarer
Postat av: Edge

Det vetu Edge ;D

2008-11-20 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0