Saaturday - nothing compares to saturdays

Lördag... finally. Smått slö kan jag erkänna men ändå, shit är ju hemma njut av dagen! Upp tidigt tog den gula blixten ( pappas bil =) till Niklas och han och bruden och jag traskade till Espresso och käkade frulle, mysigt!
Espresso favoriten = Grov scones med cream cheese och färsk pressad juice.
( vem vet lägg detta på minne du kanske en vacker dag har tänkt att bjuda mig på dejt ;)

Sen körde vi hem jag och familjen tog oss ner mot Skååååne ( Danmark hooost) hör att hämta min lilla parvel.
Ett äventyr som vanligt när jag sitter vid ratten, haha japp, tänker vara så ärlig här så jag erkänner det. Brukar förneka det men faktiskt det är en risk man tar när man sätter sig i en bil med mig. Har en tendens att ligga mitt emellan filer, på andra sidan, kapa röd ljus etc etc. Dock brukar Niklas kompisar säga att det är sjukt spännande, man vet aldrig om man överlever så tar det som positivt. Känner mig lite som ett dampbarn som  bara fortsätter och kryddar för jag tror de tycker det är häfigt fast det faktiskt är hemskt typ :D

Anyways... Skåne och min kära Inger hämtas(Givetvis är det dönickarna, Nick o. Hampus som döpt henne).
 Stället hon bodde på, guuud svinstia, låg typ döda höns i burarna och de var rena vildarna. Men där sitter en stackars liten tös och bara ber att jag ska ta henne med mig. Visst gullet sa jag och tog henne till buren.

Hemfärden... dru dr dru.. stannar för att äta och Inger stannar förstås i buren i bilen. Men neeej det gjorde hon inte alld hon smet ju såklart och sprang runt i bilen. Så mellan Helsingborg och Halmstad var hon fri i bilen och är en valp så naffsar gärna, skoj. Nej  Inger, inte okej.

Kommer hem, Badar lilla tösen och ger henne fin mat inte en månad gammal kyckling liksom.
Hon är underbar,

Men några som är strået vassare är mina pojkar såklart. Oscar & Jocke. Det stod bowling på schemat. hehe grabbsen visste nog inte vad de gav sig in på ;) Slog dem med hästlängder. De startade t.o.m en pakt mot mig för att lyckas klå mig men ack!: Ni är de bästa jag vet. Finns ingen som ni. Mina favoriter, den platsen har ni tagit! <3

Någon som jag vill att alla mina halmstad vänner ska känna till är Elin Ålander. En ljuvlig jenta från Härnesand.. Pratar lite konstigt men är sjukt härlig. Denna tjej har tågat på med storm steg in i mitt hjärta. Thanks babe. Du gör mina dagar i skolan, du gör mina kvällar på krogen, du raggar med mig som ingen annan och Elin hon hänger med mig på hemmakväll! Värsta stora guldstjärnan åt dig ;)

                                             Min underbara Inger <3    
   
 
Tack&hej helgen i halmstad är fin!
Always yours, em
Eccere calidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0