I dag var det trist så jag nästan dog men dagen igenom jag mig tog..

Dagen har varit lång, mycket att göra alltså väldigt trång
Vi har varit i skolan hela dagen vilket man bör göra enligt lagen
Lagen jag talar om, är inte skapad utav Tom,
utav av medlemmarna i min gruppsom tillsammans granskar våra arbeten med lupp
För att få beyg tio i topp får medlemmarna undvika både mus och snopp
Vi jobbar väldigt hårt  och vi önskar dagen vore kååååårt ( hallänska ) 
Men ack det är den ej men vi jobbar på hey hey.

Nu är det dags att sova det kan jag er lova.
I morgen är det helgens start och denna helg kommer jag vara väldigt smart
Då jag tänker ängna tid åt lite plugg och dricka te ur en mugg
Min favorit är äppel, kanel och russin, och till det gärna bullar i dussin.
Plugg atmosvären är en viktig del och då det är viktigt att det inte uppstår fel.
I helgen vankas det även fest då vi ska partaja som mest.
Vi skall även tillsammans fika och bullen vi väljer kommer att vara lika
Då vi utgör ett underbart par vill jag nästan att du till mina barn blir far
Dock detta ej kommer ske men trots det kommer jag att le.
För Elin du en kär vän men vart tar du mig hän?
Det spelar ingen roll för du är mitt gulle - troll.
Vi har alltid skoj eftersom vi tillsammans är rätt lojj :)

Detta symboliserar typ hela dagen, japp i rimmets tecken,.

Erkänn att ni kommer vilja ha en julklapp av mig, utmärkta rim ;D

♥Always yours,em
admitto arup basium eccere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0