easter

Påskafton är en mysig dag. Upp för att leta efter påskågget (som ALLTID ligger på samma ställe) Denna gången låg det en hunka eftersom jag bestämt mig på PÅSKAFTON av alla dagar att tagga ner på godiset haha.. Brosan ringer och han & frugan ville åka till tönnesa där den har staaans bästa godis så jag hängde med..

   

Jag och mamma kollade igenom sommarskorna och jag httade 18 par som jag ville ha med till umeå.. goodluck!...me♥ shoes 
  

llla. Frulle och ned till mormor där släkten samlades för vår årliga äggrullingstävling.  Det började med att vi målade våra ägg och sedan var det  i gång.. Det gick inte så bra för mig,.. men fick lite ahlgrensbilar ialf :P Middag serverades och  sedan fick vi leta efter våra påskägg. Mormor gör alltid små ledtrådar på kort som vi ska följa exempelvis kolla under en rödmatta och efter det ligger det en lapp där som till sist leder till att man hittar ägget, - nice.
  

Sedan kl 17 var det hem för att göra mig i ordning för kvällens bravader. Det blev utgång med Olivia och Petra - mysss. Det vankades Cafeet för hela slanten och bulls en sväng... Det var skoj ute men drick aldrig smultronvin, den är inte heeelt hundra inte..
 
Idag blir det till farmor för lite påsfirande dock med kalkon ;D

Kommentarer
Postat av: Eric

Hmm, ni klagar på dalarnas folkdräkter osv... men rullaägg? hallåååå ;)

2009-04-12 @ 20:48:18
Postat av: Hanna

Hej snäckan min =) Vart är du ja saknar ju dej plutt! Min soffa är ju den från ikea som heter tylesand. finns ju i lite olika färger och storlekar! PUssssss

2009-04-13 @ 10:20:34
Postat av: em

Eric.. rulla ägg isch the schiiieet okej? :D

2009-04-13 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0