Fredagen är snart över och Hv ligger under

...och jag har haft en tokigt bra dag. (förutom förmiddagen) Sen kom Eric och vi käkade lunch, degade lite och sedan och drog till iksu och sprang en sväng.. efter några kilometer fortsatt jag med gym , axlar mage nice Abs ;D. Eric sprang vidare. Vi skildes åt och jag drog hem och skriva Personligt Mästerskap för att sedan cykla med StjärnglittriZZz och handla lite till min och Elins tacokväll...
Det bakades arbetarbrödv(för första gången)

   


Nu har jag och Elin tryck tacos ocdh set på hockey. Hv 71 - Färjestad. Just nu ,ligger Vi under och det är kasst, trist!
stjärnglittriZzZ har även fixat en Facebook åt Magnus (utan att fråga haha ) men skoj är det haha!


Anyway.. Skönt att springa idag och imon blir det en lång promenad på morgonen och stan med Eric och efter det träning och Paaaartaaaaaaj. Rex? Origo? NH? Vad sägs?

Peace out, vart är våren?

Kommentarer
Postat av: idamari

Rex tycker jag. Pözz

2009-04-03 @ 23:01:35
URL: http://maire.blogg.se/
Postat av: Simon P

E-puben!!!

2009-04-04 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0