Slutet gott allting gott

Mamma tog i fredagskväll tåget tillbaka till sommaren i Halmstad. Saknade henne sekunden jag vinkade av henne på bussen men men.. Vi har haft mycket trevligt med shopping, god mat och mycket skratt. Åh mommy du är bäst. ( och Eric fick sig ett gott betyg, tur att man kan tämja odjur ;)

Lördagen kom och jäklar vad vi längtat Frugan? Började med att Plugga med my 3 timmar en lördag, jojo.. Sen blev det uppladdning inför årets första BBQ i stan. På bussen och kl 17.30 vlar grillen redo för vårt underbara kött.
  

Festen var på en mysig bakgård i stan och den styrdes givetvis upp att dundergänget: Simon "arslet", "Polis -Pär" och "snyggOlle" :)
Mycket folk eller lagom med folk, goda drycker, smaskig måltid och lite våghals-kortspel. Taxi till Berghemshusfest där över 2000 hade anmälda på Face, och det märktes.. Hickan smög sig på på och jag blev givetvis sugen på en ostmacka.. En sväng inom Origo där Gubben min dök upp :) Glatt gick vi hand i hand hem och jag fick min ostmacka med mjölk och Eric fick lyssna på mitt fyllesnack där jag tydligen bröt på bred skånska och sjöng en sång :S
 

Söndag deg och Plugg även smaaaaskig Kättfärssås. Pappa du borde vara stolt - både morötter och lök precis som du önskar ;D.

My tog med mig på en galen runda på Willys och jag skall i veckan styra upp det klockrenaste brännbollslaget till Yraaaaan.

Peace out. <3 e

Kommentarer
Postat av: petra

ah wow vad söt du är. love!

2009-04-27 @ 08:41:12
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Jönköping.

Jag vet inte riktigt men är det inte lite lamt o blogga om att man shoppat med sin mamma eller käkat ostmacka? Känns lite som blondinBella över allting. Men å andra sidan så är ju Emelie king och vill hon blogga så gör hon ju de. Du är den coolaste som gått i ett par skor. Peace, Mr T

2009-04-27 @ 11:07:56
Postat av: em

Haha Emil du är en tönt och jag din förebild haha saknar dig.

2009-04-27 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0