Tralla lalla la..

Inte är allt alltid lätt inte. Nej mamma är påväg hit med tåget och stöter på samma problem som mig. Skit SJ.

Positiva saker att förmedla:
Bokat hemresa, gick på 312 spänn, nice.
Har äntligen fått jobb på ICA maxi stormarknard
Petra kommer hit i mitten av maj
'
Igår vankades det 60 min Punchout då min partner inte dök upp (Ajabajja Bosse) Men jag hade tjatat dit Eric och P så jag fick köra med dem. Vi tränade på bra och idag har jag faktiskt lite ont mellan skulderbladen. Vad står det för skoj på träningsschemat idag tro? :)

Kommentarer
Postat av: petra

jag är rädd för att tåget ska va försenat, inte alls bra! call me

2009-04-22 @ 08:25:25
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0