Måndag 24/8

Plånböcker - det ären av mina stoa favoriter efter typ väskor & skor. Hur som helst har jag märkt att alla äldre har en stor plånbok men har bara en hundralapp och ICA-kortet. Snälla människor en plånbok är mer personlig än så. Den måste fyllas ut med många olika sorters kort, lappar, pengar etc! Det finns så otroligt många fina plånböcker man stöer på varje dag, även många fula men de försöker jag glömma för jag blir så ledsen! Önskar jag kunde ha alla världens plånböcker. Kanske borde lägga upp lite bilder på mina favoriter så ni ver vad jag pratar om!?

Jobb i förmiddags och kom hem till Nybakta Scones och Kantarellsoppa. Duktig pojk den dära Eric. Nuhar jag sovit i opps, en timme och det är dags att komma tillbaka till verkligheten. Påtal om plånböcker är det löning i morgon och en ny väska hade gjort mig väldigt glad. Ska dock till Stockholm snart och kan säkert hitta några guldkorn där men vad säger ni, man kan väl knappast få för många, eller?

Det är dags att fräscha till håret och jag funderar

på att göra något nytt, vad sägs om lite koppar slingor eller go koppar totally? Eller stick with being blonde since blondes do have more fun?

Hur som haver, dags för ett löppass följt av Gym. Biceps & något annat skoj idag.


Kommentarer
Postat av: petra

kopparslingor for sure!!!!!!

2009-08-24 @ 18:38:37
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0