Nollor & ny laptop


Det var en hektisk dag idag! Efter skolan åkte Eric och jag till El giganten och jag köpte äntligen en ny fin dator. Vi skyndade oss hem för att sätta den på laddning så jag hann pilla lite på den nu ikväll.
Under eftermiddagen höll jag i en rundvandring för  nollorna vilket var väl helt okej.. knappt så man själv tar  sig runt bland alla byggnader. Hem och maten står på bordet. Thaigryta med lövbiff och jasmineris, smask och sedan vidare på nollningsaktiviteter, lekar i kyyyyylan. Nu är jag äntligen hemma igen, med en kopp te på bordet och en god macka i magen.. Det är nästan så jag längtar till de mörka dagarna, sitta i soffan i mysiga kläder, nytränad och duschad med hårinpackning och nyfixade naglar. Sitta och varva plugget med lite facebook och tedrickande & en liten bit mörkchoklad. Rätt mysigt faktiskt. i helgen blir det partaj igen!. tjoohooo

 


Kommentarer
Postat av: petra

nej ingen skype för mig, sånt förstår jag inte mig på!! hur har du det smulan? blev laptopen bra?

2009-09-01 @ 00:15:33
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: jerker

Hej jag såg precis ditt meddelande på thereses minnes blogg ;)och såg att du ville till hennes minneslund..du frågade hur du tog dig dit och jag kan försöka förklara på bästa sätt hur du ta dig till henne. När jag skulle besöka hennes plats tog jag förtst T-bana in till slussen för att byta till tåget mot Hagsätra men när jag satt där så gick jag av två stationer för tidigt. Den närmaste stationen är Sockenplan. och när du kliver av tåget så går du ner för trappan och tar höger tills du ser en liten stig som sträcker sig till en tunnel bana gå under den..där har du en fotbollsplan ( när jag var där så var minneslunden bredvid den men från vad jag har hört så har dom flyttat platsen till det stället dom drack på den kvällen ) iafl då kommer du till hopparbacken. och där finns det en stor och liten trappa som går uppför berget och när du kommer upp tar du vänster ( ~ ) tills du kommer till ett bar betongbitar där....där har du Therese



jag hoppas att jag var till hjälp!

2009-09-01 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0