Parteeey and innebandy

en stressig dag på jobbet. När den äntligen var slut var det bara på hojjen och mot en ostädad lägenhet.. Kom hem och började dammsuga, pensla choklad i formar för efterätten, dushade, sminkade mig, städa etc. Eric hade ätit upp en halv chokladkaka(enligt han 8 bitar) vilket gjorde att jag fick smått panik över efterrätterna. han slängdes ut för att spela match och jag fick tid artt styra upp allt med Ida i andra luren med råd. kl 18,15 stod tjejerna vid dörren, Elin, My och Sandra. Fick jätte söta inflyttningspresenter :) "maten" stod på bordet, Räkor, kex & ostar. Smaaasken!
Vid 21 rullade det in mer folk än jag trott men kul blev det och vem kan säga nej till gulligt folk som ber att få komma? Not me. Kvällen rulklade på, vi blev allt mer kuckiluriga och Folket fortsatt mot Rex. Vi tog raska steg, eller jag åkte främst på de andras ryggar men mot E - puben där kön var lång som bara den och jag bestämde mig för att ta MY i armen och dra hem!., Söndag, började bra. Trodde jag undvikt bakfyllan när Eric hade ställt fram ett glas och brevid RESORB. han hade städat upp ALLT och jag kunde somna med gott samvete. Men in i andra perioden av Erics match slår tröttheten till och jag går hem och sover till kl 7. Upp och hoppa och Tacos påbordet!

Till skolstarten som var idag. Smått pirrigt var det när man satt sig på hojjen mot Universitetet igen! Första kursen - Företagsekonomi. Med otroligt många fler elever än från vår klass.. Får väl säga attt betyger blev så där... Föreläsaren var ju social och rätt lättsam att lyssna på men avvek ANTAL gånger från ämnen och jag tyckte mest det blev tjatigt att höra fler och fler historier om hans liv.. men men.. Nu vidare mot EXPERT där jag ska köpa en ny dator och sedan blir det nollningsaktiviteter!







Kommentarer
Postat av: petra

så fint du hade gjort det!!!! miss you love

2009-09-01 @ 00:18:02
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0