Detta får mig verkligen att längta

...till galgberget. Underbart väder och tanken på att bara få ge sig ut och springa en sväng på galgberget får mig att verligen längta hem igen! Tycker nog allt att våren är allra vackrast i Halmstad. Man saknar inte kon förens båset är tomt.



Nu har jag gjort bort alla mina sysslor som att städa mitt rum och resten av korren, ja hade ju tydligen det denna veckan :/
Det är somsagt underbart väder och jag ska sitta inne och plugga idrottsskador.. jag som är kung på anatomi men klart kommer inte det på tentan. Ikväll blir det Valkyria med ett gäng! 

Ett stort hjärta till alla mina vänner på denna dag :) kos er!


Kommentarer
Postat av: malin

hehe, oj, vi tänkte helt lika idag ! :) hoppas ni får en jätte bra alla hjärtans dag (vad den nu ska vara bra för ;)) där borta. nu ska jag ut i SNÖN!! kraam

2009-02-14 @ 11:52:27
URL: http://verkligen.blogg.se/
Postat av: Emmelina

Baaabe! Jag håller allt koll på dig via msn, men jag måste nog bli bättre på att läsa lite olika bloggar!! Din blogg är ju ROLIG att läsa!!



Kul att du blir motiverad av min blogg! Justnu känns det väldigt bra med träningen!!



Är det kul uppe i norr eller!? Du verkar ha det bra!!



Glad alla <3 dag babe!

2009-02-14 @ 12:09:30
URL: http://emmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0