Efter 17.00 är det konstant dimma.

Ja det var så eftermiddagarna såg ut i Kittelfjäll. Det hade egetnligen räckt ifall jag sammanfattade resan med klockrent men det känns lite tamt så några godbitar skall ni få.

Tordag kväll - Stuga 9. Emelie, My, Ida , Idamari, David , Simon, Joel och Hank. Käk get  together och lite så.
Fredag morgon, stugan går i samlad trupp till frukostbuffé. SKidor hela dagen (5 åk för mig och My) After ski utan liveband men en massor med kannor öl och en dimma la sig över kittelfjäll- Vinglade bort till bastun. En hel smockad bastu med mycket svett och lite öl. Sedan drog festen igång i Porr-stugan (12). Fest fest  all night long.
Lördag ett skid åk haha. Mysan och jag säger då det.  Fina buffér och jävligt god stämning. Afterski på nytt och fest återigen i porrstugan. Paaaarty på krogen denna kväll också. Öl, cider, kannor till höger och vänster!

Söndag ett slitet gäng på 50 pers sätter sig vid 16 tiden på en buss mot Umeå igen. Jävligt nöjda och glada!
Denna helg var en utav de bästa på länge! Sweet längtar redan till nästa år!

Snacka om valuta för pengarna. Mina skidor kostade i snitt 100 :- per åk haha. Så mycket åkte vi men kul var det!
Vann vurp tävlingen - Wiiihoooo    med 1 vurpa mer än My. Damn im good. Menar det är ju ingen skidåkning om man inte vurpar, eller?

Jag är iallafall still efter i sömn och allt. Bäst jag tar en tupplur och fantiserar tillbaka till helgens bravader. Tjaarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0