Idrottsgala, Årets rookie, en liter mjölk och hjärndöd?

En komprimerad text om min helg :)

Lördagen kom ÄNTLIGEN! Kl 7 vaknade jag, dock av en mardröm men ändå var jag uppe.. kl 10.oo hade jag både duschat, rakat benen, plockat ögonbrynen och ja.. im done eyee? Ialf kl 11.20 drog korren här första  tequilashoten och sen bar det av mot dimman. Martina lockade mitt hår och jag smutta på lite cider jag. Kl 15.00 dansade jag bort till John som hade förfest. Där satt hela föreningen samlad med glatt humör och när klockan slog 16.30 traskade vi till Univsersum. Lite fördrinkar åkte ner sedan kom folket .. Alla var grymt snygga och maten - västerbottensbuffé var smaskig. Blev vinnare av årets Rookie nominering trevligt dock var det ju det där med tal som inte var min grej? haha..

Mera brännvin skrek dem och dansades blev snart ett faktur. Allt från Michael Jackson moves till tåget och så slutade min kväll med käk på baloogrillen.



Söndag, sweet deal, not.. En liter mjölk gjorde susen och jag var på benen innan solen gått ner igen haha.
Frugan kom och det vankades tilltugg och the holiday x 3 och  två timmars sömn och det var det.. 

Beck på kvällen  :) och nu var det måndag..
Inställt spinningpass följt med fysiologi, biokemi, kill me? ja men typ? En asiat som snackar swenglish med kinesisk brytning och lite svårigheter på den, frågor? Eh ah kan någon ta mig här ifrån? haha eller bara vara min privat lärare, kinky oh nice..

Nu blir det? ah Gym, to tierd men oscar säger att jag är lat, in your face ska bli mer beff än digg!!! ( not )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0