Min kropp hänger..

Nej nej det är inte som det låter hehe den är fast men den är trött efter träning..
Punch out med special boxning, gryyyyymt tufft idag. Fick sätta mig efter passet och samla krafter för att orka gå hem heeela vägen till nydala. jojo! ;)  P du kämpade på bra och sen blev det bastu.
Säger inte som alla andra men måndagar, dem längtar jag till ♥!

Nu blir det en stor tallrik gröt och en god macka och uppladdning inför PB ikväll. Samt att plugga in massa björklöven spelare ska ju som sagt på match, Nice :)

Vill även tillägga att en mycket trevlig tjej i trean har praktik och klämmer på dessa små söta pojkars rumpor. Tur att någon offrar sig, skulle ju aldrig kunna tänka mig att göra det, usch, eller :/ teehee


  

Tycker ni inte att jag borde skaffa rosa handskar snart??


Promotar morgondagens introduktionspass igen. PUNCH OUT / BODYKOMPAT 18.00 iksu. För dig som är sugen på att veta vad Punchout faktiskt är och lär dig alla slag och sparkar!

Peace out! snart helg??

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-02-09 @ 21:43:12
Postat av: P

Tack detsamma!:)

2009-02-10 @ 10:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0