Surprise?

Jag älskar överraskningar och att överraska. Jag äter ALLTID tacos på fredagar och Eric var påväg hit men då byter jag strategi och tänkte överaska honom med hamburgare. Ville duka fram maten och allt skulle vara klart innan han kom men givetvis var han för tidig.. Blä.

Hela kvällen grubblar jag över hur jag ska lyckas överaska denna karl och det slutar med att halv 6 på morgonen går jag upp och brer mackor, häller upp yoghurt, sköljer jordgubbar och packar ner. Kl 9 när vi vaknar säger jag att det är jag som sa bjuda på frukost och han får ligga kvar. 5 Minuter senare får han ett sms där det står: Dags att leka kurragömma, cykla till turken. Han kommer dit och får fler beskrivningar. Det slutar med att han kommer fram till slut destinationen och där har jag dukat upp frukost på Nydala bryggan. Vi sitter ner i  solen och äter en mysig frukost. När det är klart dukar jag upp jordgubbar, grädde och socker. Mmm. 

Det var dagens överraskning. 

  

Kommentarer
Postat av: Maja

Fasen va huslig du har blivit, bruden. You go girl! ;)

2009-05-23 @ 15:40:19
URL: http://signeratm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naaw, så söt du är stumpan! :)

2009-05-23 @ 16:56:25
Postat av: "Flugan i näsan"

The best girlfriend ever! //

2009-05-23 @ 23:12:37
Postat av: catalina

du e väl härlig lilla halland=)rikti kärlek!

2009-05-24 @ 10:01:29
URL: http://catalinaiume.wordpress.com
Postat av: anna

å va mysigt, söta ni är <3 :)

2009-05-24 @ 14:46:33
Postat av: Anonym

å va mysigt, söta ni är <3 :)

2009-05-24 @ 14:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0